پیشنهاد فروش منحصر به فرد
برای اینکه بتوانیم فروش موفقی را تجربه کنیم باید حداقل یک وجه تمایز با رقبا داشته باشیم . این وجه تمایز باید به گونه ای باشد که برای مشتریان منفعت به همراه داشته باشد . این وجه تمایز که به آن پیشنهاد فروش منحصر به فرد (Unique Selling Proposition ) گفته می شود به اختصار USP نیز گفته می شود . پیشنهاد فروش منحصر به فرد باعث می شود که مشتریان ما را به دیگران معرفی کنند . اگر برای کسب و کار خود هنوز هیچ پیشنهاد فروش منحصر به فردی نداریم بهتر است از همین حالا به فکر یافتن یا ساختن یک USP برای خود باشیم .
اگر UPS داشت باشیم به حرفمان گوش می دهند . زمانی که به حرفمان گوش دهند هیجانی شده و به ما اعتماد می کنند . و زمانی که به ما اعتماد کنند از ما خرید می کنند . بنابراین با داشتن پیشنهاد فروش منحصر به فرد می توانیم یک فروش موفق را تجربه کنیم .
بسیار عالی
مطلب مفیدی بود . ممنون