محمد صابری توكلی

مشاور و مدرس کسب و كار Business Consultant

راه اندازی کسب و كار Business Launching

توسعه کسب و كار Business Development

تدوین کمپین تبلیغاتی Advertising Campaign

عارضه يابی کسب و كار Business Troubleshooting

0

سبد خرید شما خالی است.

محمد صابری توكلی

مشاور و مدرس کسب و كار Business Consultant

راه اندازی کسب و كار Business Launching

توسعه کسب و كار Business Development

تدوین کمپین تبلیغاتی Advertising Campaign

عارضه يابی کسب و كار Business Troubleshooting

نوشته های بلاگ

پیشنهاد فروش منحصر به فرد

آبان 25, 1397 روش های فروش

برای اینکه بتوانیم فروش موفقی را تجربه کنیم باید حداقل یک وجه تمایز با رقبا داشته باشیم . این وجه تمایز باید به گونه ای باشد که برای مشتریان منفعت به همراه داشته باشد . این وجه تمایز که به آن پیشنهاد فروش منحصر به فرد (Unique Selling Proposition ) گفته می شود به اختصار USP نیز گفته می شود . پیشنهاد فروش منحصر به فرد باعث می شود که مشتریان ما را به دیگران معرفی کنند . اگر برای کسب و کار خود هنوز هیچ پیشنهاد فروش منحصر به فردی نداریم بهتر است از همین حالا به فکر یافتن یا ساختن یک USP برای خود باشیم .

اگر UPS داشت باشیم به حرفمان گوش می دهند . زمانی که به حرفمان گوش دهند هیجانی شده و به ما اعتماد می کنند . و زمانی که به ما اعتماد کنند از ما خرید می کنند . بنابراین با داشتن پیشنهاد فروش منحصر به فرد می توانیم یک فروش موفق را تجربه کنیم .

برچسب:
2 دیدگاه
  • سامان 12:12 ب.ظ آبان 28, 1397 پاسخ

    بسیار عالی

  • مینا 12:12 ب.ظ آبان 28, 1397 پاسخ

    مطلب مفیدی بود . ممنون

یک دیدگاه بنویسید